Junior Finance Assistant

Ben jij die Junior Finance Assistant die zorgt dat onze klanten, leveranciers en wijzelf op het juiste spoor blijven? Wil je werken in een klein maar sterk financieel team met veel ruimte voor ontwikkeling? En wil je je daarvoor (32-40 uur) inzetten? Dan zijn we op zoek naar jou!

Je werkzaamheden zijn o.a.:

  • Beheren, bewaken en actueel houden van onderdelen van de financiële administratie;
  • Zorg voor tijdig verrichten van betalingen;
  • BTW/ICP- en ook Duitse BTW aangiften samenstellen en indienen;
  • Ondersteunen bij de totstandkoming van begroting, jaarrekening en periodieke rapportages, bijv. de maandafsluiting voorbereiden;
  • Balansdossier onderhouden;
  • Meedenken en werken aan kwaliteitsverbeteringen en nieuwe ontwikkelingen.

Jouw profiel

Je bent een open, flexibel en energiek persoon. Je legt de lat hoog. Je neemt je verantwoordelijkheid en bent pragmatisch ingesteld. Je communiceert gemakkelijk met iedereen en voelt je thuis in een groeiende innovatieve organisatie. Je rapporteert rechtstreeks aan de CFO.

Functie eisen:

  • MBO/MBO+ in een financiële richting.
  • Vereist: Ervaring met Debiteuren beheer
  • Vereist: Duits in woord en geschrift
  • Een aantal jaren relevante ervaring.
  • Affiniteit met IT.
  • Goede beheersing van (financieel) Engels.
  • Een uitdagende tijdelijke functie in een dynamische omgeving.
  • Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
  • Marktconform salaris en goede secondaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een Laptop en Mobiele telefoon van de zaak.

Bedrijfsprofiel

Onze opdrachtgever is een jonge dynamische en snel groeiende onderneming die internationaal goederentransport via het spoor als kerncompetentie heeft. Onze opdrachtgever is een zelfstandig opererend onderdeel van een Internationaal opererende organisatie, met een holding in Oostenrijk. Onze opdrachtgever staat bekend als betrouwbaar, snel, duurzaam en kosteneffectief. Die naam hebben zij bereikt door in de dienstverlening telkens innovatief te zijn met behulp van het werk van alle medewerkers, het optimaliseren van onze bedrijfsprocessen en de inzet van slimme technologie.

De organisatie heeft een informele, open, no-nonsense cultuur met een operationeel platte structuur. Er is daardoor volop ruimte voor eigen initiatief en meedenken.

Voor meer informatie neem je contact op met Leen Graute via telefoonnummer 085 – 0043329

Werken voor Leeninterim
Leeninterim is dé organisatie van en voor professionals. Wij verbinden professionals en organisaties die het verschil willen maken. Ons doel is optimaal resultaat: jou als professional uitdagend werk bieden waarmee jij de organisaties van onze opdrachtgevers blijvend verbetert. Behoor jij tot de beste professionals in jouw vak? Wil je samen met vakgenoten het verschil maken bij toonaangevende organisaties? Dan willen we jou graag leren kennen.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *